• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Методична робота

Тема ліцею:

"Соціалізація особистості на засадах створення сприятливого освітнього середовища в умовах компетентнісного підходу"

Склад методичної ради:

· В. Реуцький - голова ради, директор ліцею;

· С. Золотарьова - заступник голови ради, заступник директора з навчально-виховної роботи;

- МО гуманітарного циклу - Валентина Маркова

- МО природничого циклу – Тетяна Кушнір

- МО початкових класів – Ірина Реуцька

- Керівник м/о вчителів гармонійного розвитку особистості - Олена Лазуренко

Методична діяльність

Головне завдання методичної роботи:створення умов для постійного творчого та фахового зростання кожного педагога, забезпечення професійної самореалізації педагогічних працівників та утвердження їхнього високого соціального статусу в суспільстві.

Пріоритети:оновлення ролі вчителя як висококваліфікованого фахівця, який володіє значним арсеналом інноваційних технологій організації навчально-виховного процесу.

Основні напрями в організації методичної роботи

1. Підвищення педагогічної майстерності вчителів через оптимальну структуру науково-методичної роботи, удосконалення професійної компетентності кожного вчителя, розвитку їх творчої ініціативи.

2. Упровадження в навчально-виховний процес досягнень перспективного педагогічного досвіду, інноваційних проектів, новітніх технологій та забезпечення їх практичної реалізації.

3. Забезпечення реалізації принципів гуманізації, демократизації та спрямованість процесу навчання на розвиток особистості учня. Встановлення пріоритету уроку як засобу соціалізації учнів.

4. Створення методичного супроводу роботи молодих вчителів щодо успішної адаптації до роботи в школі та підвищення рівня професійної компетентності.

5. Активізація видавничої діяльності вчителів та участь в інноваційній та дослідно-експериментальній роботі.

6. Підвищення ІКТ-компетентності педагогів із метою ефективної інформатизації освітнього процесу.

7. Удосконалення контрольно-оцінювальної діяльності в процесі навчання з урахуванням сучасних досягнень педагогіки.

8. Здійснення психолого-педагогічного супроводу навчально-виховного процесу.

9. Забезпечення індивідуальної освітньої траєкторії розвитку учнів відповідно до їх особистісних потреб, інтересів і здібностей.

Структура внутрішньошкільної методичної роботи

Технологічний підхід до методичної роботи, який включає в себе систему заходів, спрямованих на визначення чітких процесуальних характеристик (що, як і в якій послідовності, у якому обсязі слід робити), сприятиме вирішенню проблем якості шкільної освіти, які знаходяться в епіцентрі уваги методичної роботи:

· кадрове та науково – методичне забезпечення навчально – виховного процесу;

· створення організаційних умов для безперервного вдосконалення фахової освіти та кваліфікації педагогів;

· проведення системних методичних заходів, спрямованих на розвиток творчих можливостей педагогів;

· вивчення та впровадження в практику ефективних методик та нових освітніх технологій навчання та виховання.

Структура методичної роботи

Форми:

- колективні

· педагогічна рада · методичні об’єднання · методичні оперативні наради · психолого-педагогічні семінари (педагогічне ательє) школа молодого вчителя

- індивідуальні

· самоосвіта, · робота в мережі Internet · наставництво · атестація · курси підвищення кваліфікації · аналіз уроків, самоаналіз · методичні консультації · взаємовідвідування уроків
Показники якості педагогічної діяльності кожного педагогічного працівника

· фаховий рівень, педмайстерність;

· культуру та моральність поведінки;

· гуманне ставлення до учнів;

· знання й урахування вікових та індивідуальних особливостей учнів;

· творчість та самоосвіту;

· досконале володіння ІКТ;

· персональний комп’ютер – обов’язковий інструмент педагога у повсякденній діяльності.

Кiлькiсть переглядiв: 934

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.